Νέα

Κάτοικος κέντρου Αθήνας...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Lemmy13!!!!
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 930
  • Εμφανίσεις 33K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
1) Στο Λονδίνο μπορεί να λειτουργεί και ως τουριστική ατραξιόν.

Υπάρχουν κάποια λίγα ιδιωτικά διώροφα λεωφορεία και στην Αθήνα (προφανώς όχι του ΟΑΣΑ) για τουρίστες.

Σίγουρα όμως το κόμιστρο είναι αρκετά αυξημένο...

2) Στο Λονδίνο κόβουν κώλους οι μπάτσοι με τις κλήσεις. Το θέλει αυτό ο Έλληνας; Το θέλει το 41%; Be my guest.

3) Έχεις σκεφτείς ότι η αποβίβαση θα είναι πιο αργή λόγω του πάνω ορόφου;

Υπάρχει λόγος που αυτά τα ελάχιστα διώροφα έχουν target group τουρίστες που πάνε με το πάσο τους και όχι εργαζόμενους που τρέχουν με την ψυχή στο στόμα.

Εγω πιστευω παιχτηκε καθαρο συμφερον. Το αρθρο λεει ξεκαθαρα οτι το πειραμα που διερκησε 10 χρονια κριθηκε πετυχημενο.

Προφανως συμφεροντα ηθελαν αντι να αγοραζονται-συντηρουνται 20 διωροφα λεωφορεια κοστους πχ 100.000 Το καθενα, αντιθετα να αγοραζονται 60 απλα λεωφορεια κοστους 80.000 το καθενα. Στους δρομους τα 3 καναν τη δουλεια του ενος, αλλα στα λογιστικα της εταιριας τα αντιστοιχα εσοδα ηταν 2.5 φορες πανω και οι φορεις που μπλεχτηκαν αρκετες φορες πιο "αζημιωτοι"

Και εκτοτε εχουμε 30 χρονια καθημερινης ταλαιπωριας εκατονταδων χιλιαδων πολιτων
 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.913
Like
2.634
Πόντοι
456
Ειλικρινα πιστευεις το "κριθηκε ασυμφορη και αποσυρθηκε;" οταν οι μισες γραμμες των λεωφορειων στην επαρχια ειναι αγονες και χρηματοδοτουνται απο τον προυπολογισμο;

Προφανως παιχτηκε παρασκηνιο πισω απο ολο αυτο με φοντο συμφεροντα

Και οχι δεν ειναι κατι αμελητεο η ποιοτητα των λεωφορειων, γιατι αφορουνε παρα πολυ κοσμο (στη Θεσσαλονικη ειναι ακομη το βασικοτερο μεσο μεταφορας) και αναμεσα τους ευπαθεις ομαδες που δε μπορουν να παστωνονται 2 ωρες καθε μερα.

Ειναι απο τα λιγα πραγματα που ο καθενας θα χαιροτανε να πληρωθει απο τον προυπολογισμο και τους φορους μας, αν και στο Λονδινο ειναι ιδιωτικα και μαλλον κερδοφορα

Τελος μιλαμε για ΕΚΤΙΝΑΞΗ της ποιοτητας του ταξιδιου, οχι απλα μια βελτιωση κατα 10-20% αλλα κατι που θα μετατρεψει μια καθημερινη διωρη κολαση για πολλους συμπολιτες μας σε μια απολαυστικη διαδρομη στα μπροσα καθισματα του επανω ωροφου, απολαμβανοντας θεα μετα μουσικης και ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΗΜΕΝΟΙ

Ποια ποιότητα ταξιδιού, βρε; Ξέρεις πώς κουνάει και τρίζει στον πάνω όροφο, όταν έχει την κίνηση της Αθήνας;

Μη μου πεις έκανες μόνο καμιά διαδρομή στη Bond Street. Και στο Λονδίνο, διαδρομή από Greenwich στο City είναι εμπειρία. Και ποτέ δεν είναι στην ώρα τους ούτε εκεί!
 

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
377
Like
522
Πόντοι
81
Εγω πιστευω παιχτηκε καθαρο συμφερον.
Θα συμφωνούσα αν δεν ήταν μειοψηφία τα διώροφα... τώρα όχι.

Και σκέψου ότι σε σχέση με πριν 40+ χρόνια έχουν αυξηθεί οι παχύσαρκοι.

Προφανώς δεν διάβασες ότι υπάρχει μεγάλη καταπόνηση στο αμάξωμα...

Ναι ΟΚ, τα έχουν ακόμα στην Ινδία και στο Μπαγκλαντές που είναι όλοι αδύνατοι από την 12ωρη εργασία στα χωράφια.

Και στο Λονδίνο για τουριστική ατραξιόν...

Αν το έχεις τόσο μεγάλο καημό, υπάρχουν ακόμα ιδιωτικά για τουρίστες στην Αθήνα:

 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Ποια ποιότητα ταξιδιού, βρε; Ξέρεις πώς κουνάει και τρίζει στον πάνω όροφο, όταν έχει την κίνηση της Αθήνας;

Μη μου πεις έκανες μόνο καμιά διαδρομή στη Bond Street. Και στο Λονδίνο, διαδρομή από Greenwich στο City είναι εμπειρία. Και ποτέ δεν είναι στην ώρα τους ούτε εκεί!

Εχω παρει αρκετες φορες, συχνα το προτιμουσα απο το μετρο, γιατι γουσταρα να χαζευω τη διαδρομη. Παντα μου αρεσε, σε αντιθεση με την κολαση των ελληνικων λεωφορειων
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Θα συμφωνούσα αν δεν ήταν μειοψηφία τα διώροφα... τώρα όχι.

Και σκέψου ότι σε σχέση με πριν 40+ χρόνια έχουν αυξηθεί οι παχύσαρκοι.

Προφανώς δεν διάβασες ότι υπάρχει μεγάλη καταπόνηση στο αμάξωμα...

Ναι ΟΚ, τα έχουν ακόμα στην Ινδία και στο Μπαγκλαντές που είναι όλοι αδύνατοι από την 12ωρη εργασία στα χωράφια.

Και στο Λονδίνο για τουριστική ατραξιόν...

Αν το έχεις τόσο μεγάλο καημό, υπάρχουν ακόμα ιδιωτικά για τουρίστες στην Αθήνα:

Αρα αν σε υποχρεωναν να κινεισαι μονο με λεωφορεια σε Αθηνα-Θεσσαλονικη θα επελεγες ορθιος και παστωμενος στα σημερινα απλα λεωφορεια της κολασεως και οχι καθημενος στα διωροφα επειδη...το αμαξωμα των διωροφων δεχεται μεγαλες καταπονησεις;
 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.913
Like
2.634
Πόντοι
456
Τεράστια εμπειρία τα διώροφα λεωφορεία. Θα ήθελα να τα έχουμε και στην Αθήνα. Αλλά δεν είναι ούτε για εδώ για όλες τις περιοχές, αν δεν επιτρέπεται δια νόμου η χρήση κάμερας στον πάνω όροφο. Κάμερες συνδεδεμένες με αστυνομία που παρακολουθεί, εννοώ.

Όλοι οι παρακμιακοί νομίζουν με το που ανεβαίνουν στον πάνω όροφο, ότι ο κόσμος τους ανήκει, επειδή δεν είναι εμφανής ο οδηγός.
 

stolenheart

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2005
Μηνύματα
377
Like
522
Πόντοι
81
Αρα αν σε υποχρεωναν να κινεισαι μονο με λεωφορεια σε Αθηνα-Θεσσαλονικη θα επελεγες τα σημερινα απλα λεωφορεια της κολασεως επειδη...το αμαξωμα των διωροφων δεχεται μεγαλες καταπονησεις;
Προτιμώ το Μετρό τύπε, ακόμα κι αν πρέπει να περπατήσω λίγο παραπάνω σε σχέση με το λεωφορείο.

Δοκίμασέ το, καλό θα σου κάνει...
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.159
Κριτικές
2
Like
1.748
Πόντοι
216
Ειλικρινα πιστευεις το "κριθηκε ασυμφορη και αποσυρθηκε;" οταν οι μισες γραμμες των λεωφορειων στην επαρχια ειναι αγονες και χρηματοδοτουνται απο τον προυπολογισμο;

Προφανως παιχτηκε παρασκηνικο πισω απο ολο αυτο με φοντο συμφεροντα

Και οχι δεν ειναι κατι αμελητεο η ποιοτητα των λεωφορειων, γιατι αφορουνε παρα πολυ κοσμο (στη Θεσσαλονικη ειναι ακομη το βασικοτερο μεσο μεταφορας) και αναμεσα τους ευπαθεις ομαδες που δε μπορουν να παστωνονται 2 ωρες καθε μερα.

Ειναι απο τα λιγα πραγματα που ο καθενας θα χαιροτανε να πληρωθει απο τον προυπολογισμο και τους φορους μας, αν και στο Λονδινο ειναι ιδιωτικα και μαλλον κερδοφορα

Τελος μιλαμε για ΕΚΤΙΝΑΞΗ της ποιοτητας του ταξιδιου, οχι απλα μια βελτιωση κατα 10-20% αλλα κατι που θα μετατρεψει μια καθημερινη διωρη κολαση για πολλους συμπολιτες μας σε μια απολαυστικη διαδρομη στα μπροσα καθισματα του επανω ωροφου, απολαμβανοντας θεα μετα μουσικης και ΠΑΝΤΑ ΚΑΘΗΜΕΝΟΙ

Απαντω στο πιο επανω μηνυμα μου, Προφανως και παιχτηκαν συμφεροντα. Ο νοων νοειτο
Αλήθεια τώρα θέλεις απάντηση;
Λοιπόν, να τα πιάσουμε απο την αρχή...
Οι γραμμές της επαρχίας, τα γνωστά σε όλους μας ΚΤΕΛ, είναι εξ'ολοκλήρου ιδιωτικά. Επίσης, τα ΚΤΕΛ, αν και είναι αποκλειστικά για καθήμενους επιβάτες, είναι ΑΘΛΙΑ. Με μεγάλα κεφαλαία γράμματα. Οι όποιες μικρής διασποράς αστικές τοπικές/δημοτικές γραμμές υπάρχουν, είναι σχεδιασμένες για να εξυπηρετούν τον πληθυσμό μόνιμων κατοίκων, με συχνότξητα, οχήματα και σχεδιασμό δρομολογίων βασισμένο στις εκεί ανάγκες για αστική συγκοινωνία. Οι μεγαλύτερες πόλεις έχουν τον αντίστοιχο αστικό φορέα ΜΜΜ. ΟΑΣΑ για την Αθήνα ΟΑΣΘ για τη Θεσσαλονίκη, και ούτω καθ'εξής.
Η Θεσσαλονίκη έχει για την ώρα μόνο λεωφορεία, αν και θα μπορούσε να έχει συνδυασμό λεοφωρείων και τρόλεϋ, ακόμα και αναβίωση του τράμ, μέχρι να τελειώσουν τα έργα του μετρό.
Και, κάτι τελευταίο. Μιλάς για την επική εμπειρία του διόροφου λεωφορείου στο Λονδίνο, αλλά ξεχνάς να προσθέσεις, οτι εκεί, όπως σιγά σιγά γίνεται το ίδιο και στην Αθήνα, το λεωφορείο είναι δεύτερη ή τρίτη επιλογή μετακίνησης, με το μετρό να είναι η πρώτη. Έχουμε ήδη δυνατότητα να πάει κάποιος απο το Αιγάλεω στην Κηφισιά, απο το Ελληνικό στον Πειραιά, απο την Αγία Παρασκευή στο Περιστέρι, και όσους ακόμα συνδυασμούς θέλεις, και δεν έχουμε τελειώσει ακόμα με το θέμα "επέκταση μετρό". Το Λονδίνο έχει πλήρως ανεπτυγμένο δίκτυο μετρό κοντά έναν αιώνα νωρίτερα απο εμάς, και με τις επεκτάσεις και αναβαθμίσεις που έγιναν στο διάστημα αυτό, έχει κάνει τε διόροφα να είναι κάτι σαν τουριστική ατραξιόν. Κάτι σαν τα τσολιαδάκια στο μοναστηράκι ένα πράγμα. Ναι, τηρούν συγκεκριμένους κανόνες, αλλά ο μέσος Λονδρέζος, που θέλει να πάει στη δουλειά του, πρώτα θα προτιμήσει το μετρό και μετά το λεωφορείο, όπως και σε όλες τις πόλεις που υπάρχει μετρό δηλαδή.
Και, για να κλείσουμε, το 1994, είχε ήδη ξεκινήσει η κατασκευή της γραμμής 2 του μετρό. Αν ήθελαν να παιχτούν συμφέροντα, θα παίζονταν, και πιθανότατα παίχτηκαν εκεί.
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Αλήθεια τώρα θέλεις απάντηση;
Λοιπόν, να τα πιάσουμε απο την αρχή...
Οι γραμμές της επαρχίας, τα γνωστά σε όλους μας ΚΤΕΛ, είναι εξ'ολοκλήρου ιδιωτικά. Επίσης, τα ΚΤΕΛ, αν και είναι αποκλειστικά για καθήμενους επιβάτες, είναι ΑΘΛΙΑ. Με μεγάλα κεφαλαία γράμματα. Οι όποιες μικρής διασποράς αστικές τοπικές/δημοτικές γραμμές υπάρχουν, είναι σχεδιασμένες για να εξυπηρετούν τον πληθυσμό μόνιμων κατοίκων, με συχνότξητα, οχήματα και σχεδιασμό δρομολογίων βασισμένο στις εκεί ανάγκες για αστική συγκοινωνία. Οι μεγαλύτερες πόλεις έχουν τον αντίστοιχο αστικό φορέα ΜΜΜ. ΟΑΣΑ για την Αθήνα ΟΑΣΘ για τη Θεσσαλονίκη, και ούτω καθ'εξής.
Η Θεσσαλονίκη έχει για την ώρα μόνο λεωφορεία, αν και θα μπορούσε να έχει συνδυασμό λεοφωρείων και τρόλεϋ, ακόμα και αναβίωση του τράμ, μέχρι να τελειώσουν τα έργα του μετρό.
Και, κάτι τελευταίο. Μιλάς για την επική εμπειρία του διόροφου λεωφορείου στο Λονδίνο, αλλά ξεχνάς να προσθέσεις, οτι εκεί, όπως σιγά σιγά γίνεται το ίδιο και στην Αθήνα, το λεωφορείο είναι δεύτερη ή τρίτη επιλογή μετακίνησης, με το μετρό να είναι η πρώτη. Έχουμε ήδη δυνατότητα να πάει κάποιος απο το Αιγάλεω στην Κηφισιά, απο το Ελληνικό στον Πειραιά, απο την Αγία Παρασκευή στο Περιστέρι, και όσους ακόμα συνδυασμούς θέλεις, και δεν έχουμε τελειώσει ακόμα με το θέμα "επέκταση μετρό". Το Λονδίνο έχει πλήρως ανεπτυγμένο δίκτυο μετρό κοντά έναν αιώνα νωρίτερα απο εμάς, και με τις επεκτάσεις και αναβαθμίσεις που έγιναν στο διάστημα αυτό, έχει κάνει τε διόροφα να είναι κάτι σαν τουριστική ατραξιόν. Κάτι σαν τα τσολιαδάκια στο μοναστηράκι ένα πράγμα. Ναι, τηρούν συγκεκριμένους κανόνες, αλλά ο μέσος Λονδρέζος, που θέλει να πάει στη δουλειά του, πρώτα θα προτιμήσει το μετρό και μετά το λεωφορείο, όπως και σε όλες τις πόλεις που υπάρχει μετρό δηλαδή.
Και, για να κλείσουμε, το 1994, είχε ήδη ξεκινήσει η κατασκευή της γραμμής 2 του μετρό. Αν ήθελαν να παιχτούν συμφέροντα, θα παίζονταν, και πιθανότατα παίχτηκαν εκεί.

Διαφωνω στο οτι το λεωφορειο ειναι ατραξιον στο Λονδινο. Ολο το κεντρο ειναι ΤΙΓΚΑ στα λεωφορεια
 

PsYcHo_777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2006
Μηνύματα
2.437
Like
4.081
Πόντοι
456
Ολοι κραζουν το χολμς της γλυφαδας εχεις δικιο

Κολωνακι ειναι καλυτερο
1715112712972.jpeg
 

Magi

Μέλος
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
1.364
Κριτικές
1
Like
820
Πόντοι
96
Τα δυώροφα λεωφορεία τα ξέρω, και τα αγαπώ. Και από το Λονδίνο και από κάποιες τουριστικές γραμμές στο Βερολίνο. Θα μπορούσαν να λειτουργήσουν και στην Αθήνα, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα.

Εντωμεταξύ, τα διώροφα έχουν θέμα εγκληματικότητας. Όποιος έχει ζήσει μέρα νύχτα το Λονδίνο, στο κέντρο και αλλού, έχει ζήσει τις φάσεις που οι από πάνω μεθυσμένοι κατουράνε και στάζουν ροές στους από κάτω... ;—)

Τα πολλά μαχαιρώματα και οι ληστείες του πάνω ορόφου περιορίστηκαν από όταν μπήκαν κάμερες.

Αυτό που όντως χρειαζόμαστε στο δικό μας μετρό είναι κάμερες, επειδή οι ίδιοι και οι ίδιοι πορτοφολάδες κατακλέβουν τον κόσμο όλο.

Τόσο ωραίο μετρό στην Αθήνα, αλλά λίγο παραπάνω αστυνόμευση δεν θα έβλαπτε.
Τι να κανουν και οι μπατσοι ..το κρατος επρεπε να παρέχει μαθηματα συμπεριφοράς για οτι αφορα τα μεσα μαζικης μεταφορας οσο γελοίο και αν ακούγετε .. στο παρελθον οσες φορες προσπαθησα να βοηθήσω τους ηλικιωμένους να εχουν μια θεση έπεφταν ολοι να με φανε ο καθε ενας με τα ψυχολογικά του..
 

PsYcHo_777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2006
Μηνύματα
2.437
Like
4.081
Πόντοι
456
Χυνω με τις επικες παπαριες που ακουγονται για δικαιολογιες.

Δε γουσταρω κινηση και αμαξια αλλα γουσταρω κεντρο που δε βρισκω να παρκαρω και ζω μεσα στα αμαξια.:2funny::confused::confused:
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Το Λονδίνο έχει πλήρως ανεπτυγμένο δίκτυο μετρό κοντά έναν αιώνα νωρίτερα απο εμάς, και με τις επεκτάσεις και αναβαθμίσεις που έγιναν στο διάστημα αυτό, έχει κάνει τε διόροφα να είναι κάτι σαν τουριστική ατραξιόν.
Και ομως τα λεωφορεια χρησιμοποιουνται περισσοτερο, παρα το εκτεταμενο δικτυο μετρο. Αυτο ειναι και ενας δεικτης του ποσο βολικα ειναι τα διωροφα:

"If you asked the ordinary Londoner on the street, you'd guess more would prefer tube over bus. Yet buses are by far the more common way for Londoners to get about. Altogether, 176.8m bus journeys are made per month by bus (Nov-Dec 2019). That's in comparison to 117.5m trips on the tube (Nov-Dec 2019).

These stats do fluctuate a bit month-on-month, but the number of bus journeys invariably beat tube journeys by a fair whack. London's bus usage has declined in recent years, though, with TfL cutting some routes."

 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.913
Like
2.634
Πόντοι
456
Τα λεωφορεία στο Λονδίνο είναι μισοτιμής σε σχέση με το μετρό. Επιπλέον, στις ώρες αιχμής το μετρό είναι ασφυκτικά γεμάτο. Από τον COVID και μετά υπολογίζουν, ότι στο λεωφορείο έχεις μικρότερη έκθεση σε βακτήρια και ιούς τις ώρες αιχμής από ότι στο μετρό.
Μέρος του δικτύου των τούνελ είναι πάνω από τριακόσια μέτρα βαθιά στο έδαφος, κι εξού ο εξαερισμός είναι σχετικά οριακός.

Και πάνω από όλα, το λεωφορείο θεωρείται old school στην Αγγλία, και ότι είναι old school έχει άλλη χάρη για τους Άγγλους.

Τώρα όλα αυτά είναι άλλη ιστορία, άλλη κουλτούρα μετακίνησης.

Οι Αγγλίδες μπαίνουν στο λεωφορείο ή το μετρό κάτι άγρια πρωινά εντελώς άβαφτες κι αχτένιστες. Την ώρα της διαδρομής μεταμορφώνεται η κακομούτσουνη αγουροξυπνημένη μπροστά σου θεαματικά σε μία απλησίαστη κούκλα. Το μετρό είναι πάντως σαφώς πιο σταθερό, και βολεύει τις κοπέλες που βάζουν όλη την τέχνη τους στις πινελιές του makeup τους.

Έχει γενικώς μεγάλη τρέλα το Λονδίνο, κι εξού είναι δύσκολο να πεις, ότι άπαξ και λειτουργεί κάτι εκεί, θα βολέψει και στην Αθήνα, στη Ρώμη ή στο Βερολίνο.

Άλλη φάση. Ο Έλληνας μόλις ακούσει 3 λίρες τουλάχιστον το εισιτήριο για τις μεγάλες διαδρομές, και χωρίς δυνατότητα κάρτας απεριορίστων διαδρομών, θα πηδήξει από το παράθυρο.

Και όλοι θα πουν για τους μεγάλους μισθούς κλπ., αλλά δεν ισχύει αναλογικά του κόστους ζωής για τους εργαζόμενους άνευ ιδιαίτερων δεξιοτήτων κι ειδίκευσης.

Λέω, να αφήσουμε τις συγκρίσεις Αθήνα -Λονδίνο.
Είναι άλλη φάση. Πολύ πιο Hard core μεγαλούπολη, πιο σκληροπυρηνική κατάσταση.

:—)
 

George71

Μέγας
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.395
Like
10.932
Πόντοι
3.556
Τα λεωφορεία στο Λονδίνο είναι μισοτιμής σε σχέση με το μετρό. Επιπλέον, στις ώρες αιχμής το μετρό είναι ασφυκτικά γεμάτο. Από τον COVID και μετά υπολογίζουν, ότι στο λεωφορείο έχεις μικρότερη έκθεση σε βακτήρια και ιούς τις ώρες αιχμής από ότι στο μετρό.
Μέρος του δικτύου των τούνελ είναι πάνω από τριακόσια μέτρα βαθιά στο έδαφος, κι εξού ο εξαερισμός είναι σχετικά οριακός.

Και πάνω από όλα, το λεωφορείο θεωρείται old school στην Αγγλία, και ότι είναι old school έχει άλλη χάρη για τους Άγγλους.

Τώρα όλα αυτά είναι άλλη ιστορία, άλλη κουλτούρα μετακίνησης.

Οι Αγγλίδες μπαίνουν στο λεωφορείο ή το μετρό κάτι άγρια πρωινά εντελώς άβαφτες κι αχτένιστες. Την ώρα της διαδρομής μεταμορφώνεται η κακομούτσουνη αγουροξυπνημένη μπροστά σου θεαματικά σε μία απλησίαστη κούκλα. Το μετρό είναι πάντως σαφώς πιο σταθερό, και βολεύει τις κοπέλες που βάζουν όλη την τέχνη τους στις πινελιές του makeup τους.

Έχει γενικώς μεγάλη τρέλα το Λονδίνο, κι εξού είναι δύσκολο να πεις, ότι άπαξ και λειτουργεί κάτι εκεί, θα βολέψει και στην Αθήνα, στη Ρώμη ή στο Βερολίνο.

Άλλη φάση. Ο Έλληνας μόλις ακούσει 3 λίρες τουλάχιστον το εισιτήριο για τις μεγάλες διαδρομές, και χωρίς δυνατότητα κάρτας απεριορίστων διαδρομών, θα πηδήξει από το παράθυρο.

Και όλοι θα πουν για τους μεγάλους μισθούς κλπ., αλλά δεν ισχύει αναλογικά του κόστους ζωής για τους εργαζόμενους άνευ ιδιαίτερων δεξιοτήτων κι ειδίκευσης.

Λέω, να αφήσουμε τις συγκρίσεις Αθήνα -Λονδίνο.
Είναι άλλη φάση. Πολύ πιο Hard core μεγαλούπολη, πιο σκληροπυρηνική κατάσταση.

:—)

Το γενικοποιεις αλλα στη βαση του το ζητημα εχει πολυ συγκεκριμενες παραμετρους

Χωροι, ανεση, ικανοποιηση, βολικοτητα, vfm, logistics εντος μιας δυσκολης πολης, κλπ

Δεν ειναι θεμα ρομαντικης αναζητησης, αλλα θεμα καθημερινοτητας παρα πολλων συμπολιτων μας
 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.913
Like
2.634
Πόντοι
456
Με παιδιά, οικογένεια, σκυλιά, γατιά βρίσκω πολλά από τα προάστια της Αθήνας πιο βολικά.

Αλλά όταν ένα άτομο γουστάρει νυχτοπερπατήματα, γκομενιλίκια και τυχερές καταστάσεις στα καφέ και τα μπαράκια στου Ψυρρή, στο Μοναστηράκι , ή στην Αιόλου, αλλά και ως Σύνταγμα μεριά, όλο και κάτι καλό θα κάτσει.
 

BIG_BIG_BEN

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
1.913
Like
2.634
Πόντοι
456
Το γενικοποιεις αλλα στη βαση του το ζητημα εχει πολυ συγκεκριμενες παραμετρους

Χωροι, ανεση, ικανοποιηση, βολικοτητα, vfm, logistics εντος μιας δυσκολης πολης, κλπ

Δεν ειναι θεμα ρομαντικης αναζητησης, αλλα θεμα καθημερινοτητας παρα πολλων συμπολιτων μας

Στο λέω απλά. Αν το λεωφορείο δεν ήταν μισοτιμής σε σχέση με το μετρό, όποιος μένει κοντά σε σταθμό μετρό, θα πήγαινε με το μετρό.

Έχει τεράστια πίεση το Λονδίνο, άμα θες να έχεις υπόθεση, να κάνεις κάτι.

Από ανάγκη και για οικονομία πηγαίνουν με τα λεωφορεία.

Αλλά ναι, είναι δυνατή φάση τα διώροφα.
 

tellystalone6969

Μέγας
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
12.413
Like
16.097
Πόντοι
3.656
Αλλά όταν ένα άτομο γουστάρει νυχτοπερπατήματα, γκομενιλίκια και τυχερές καταστάσεις στα καφέ και τα μπαράκια στου Ψυρρή, στο Μοναστηράκι , ή στην Αιόλου, αλλά και ως Σύνταγμα μεριά, όλο και κάτι καλό θα κάτσει.
Τυχαίνει ... να έχω πρόχειρους ... αρκετούς γερομπισμπήκηδες ... που έχουν βρεθεί με ... έδρες εκεί ....
και νυχτοπερπατάνε .... διαζευγμένοι όλοι ..........

Προς Μοναστηράκι ...... μιλάμε για κόστος πολιτείας/καστριού/εκάλης ... και βάλε . Οπότε εκτός .
Ψυρρή ... δύσκολο κεφάλαιο ....... έπρεπε να το έχεις από πολύ παλιά.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
3.535
Κριτικές
5
Like
5.729
Πόντοι
2.306
Ι


Ισχύει. :-)

Το ενοίκιο εκπίπτει υπό προϋποθέσεις από τη συνολική φορολογική επιβάρυνση, καθώς οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να εκπέσουν τις δαπάνες τους.
Πάλι το ίδιο λάθος έκανες.
Τα "ξύλινα" ελληνικά του ΠΑΣΟΚ μας φάγανε!
:buck2:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom