1) Στο Λονδίνο μπορεί να λειτουργεί και ως τουριστική ατραξιόν.
Υπάρχουν κάποια λίγα ιδιωτικά διώροφα λεωφορεία και στην Αθήνα (προφανώς όχι του ΟΑΣΑ) για τουρίστες.
Σίγουρα όμως το κόμιστρο είναι αρκετά αυξημένο...
2) Στο Λονδίνο κόβουν κώλους οι μπάτσοι με τις κλήσεις. Το θέλει αυτό ο Έλληνας; Το θέλει το 41%; Be my guest.
3) Έχεις σκεφτείς ότι η αποβίβαση θα είναι πιο αργή λόγω του πάνω ορόφου;
Υπάρχει λόγος που αυτά τα ελάχιστα διώροφα έχουν target group τουρίστες που πάνε με το πάσο τους και όχι εργαζόμενους που τρέχουν με την ψυχή στο στόμα.
Εγω πιστευω παιχτηκε καθαρο συμφερον. Το αρθρο λεει ξεκαθαρα οτι το πειραμα που διερκησε 10 χρονια κριθηκε πετυχημενο.
Προφανως συμφεροντα ηθελαν αντι να αγοραζονται-συντηρουνται 20 διωροφα λεωφορεια κοστους πχ 100.000 Το καθενα, αντιθετα να αγοραζονται 60 απλα λεωφορεια κοστους 80.000 το καθενα. Στους δρομους τα 3 καναν τη δουλεια του ενος, αλλα στα λογιστικα της εταιριας τα αντιστοιχα εσοδα ηταν 2.5 φορες πανω και οι φορεις που μπλεχτηκαν αρκετες φορες πιο "αζημιωτοι"
Και εκτοτε εχουμε 30 χρονια καθημερινης ταλαιπωριας εκατονταδων χιλιαδων πολιτων